Skip to content
Բարի գալուստ ՀԵԼՓՍ ՔԸՆՍԱԼԹԻՆԳ ՍՊԸ
  • Նորություններ
Helps Consulting LLC
Helps Consulting LLC
Primary Navigation Menu
Menu
  • ԳլխավորՄեր մասին
    • Ո՞վ ենք մենքԱմենը մասին
    • Մեր թիմըՂեկավարությունը
  • ԾառայությունԱռաջարկեւմ ենք
    • Տրանսֆերային գնագոյացումԾանուցում և փաստաթղթավրում
      • Խորհրդատվություն
      • Փաստաթղթավորում
    • ԽորհրդատվությունՊետական և մասնավոր
      • Պետական հատվածի
      • Մասնավոր հատվածի
    • ՀաշվապահությունԻրականացում և քաղաքականության մշակում
      • Իրականացում
      • Քաղաքականության մշակում
    • ՌիսկերԳնահատում և սցենարների մշակում
      • Ռիսկերի գնահատում
      • Սցենարների մշակում
    • ՀարկերՀարկային հաշվառում և խորհրդատվություն
      • Հարկերի հաշվառում
      • Հարկային խորհրդատվություն
    • ՖՀՄՍԿատարելագործում և ներդրում
      • Կատարելագործում
      • Ներդրում
    • ՊլանավորումՊլանավորում և զարգացման պլանի կազմում
      • Բյուջեի պլանավորում
      • Զարգացման պլանի կազմում
    • ՀիմնադրումՆոր կազմակերպություն և հիմնադրում
      • Նոր կազմակերպության
      • Միավորում
    • ՎերապատրաստումՍկսնակների և մասնագետների
      • Սկսնակների
      • Մասնագետների
  • ՈւսուցումՆորարարական
  • ԳրադարանՆյութեր և այլ
    • Ստանդարտներ
      • ՖՀՄՍ
      • ՀՀՄՍ
      • ԱՄՍ
      • Հիմունքներ
      • Մեկնաբանություներ
      • Ներքին աուդիտի(IIA)
      • Հանրային հատվածի
    • To know about ACCA
      • Qualification
      • Cert IA
      • Cert IFR
      • Dip IFR
    • ՀՀ օրենքներ
  • ՏեսադարանՏեսնել ավելին
    • Նկարներ
    • Վիդեո
    • Վեբիներներ
  • ՀղումներՕգտակար
    • ՀՀ ՊԵԿ
    • Էլ․ ռեգիստր
    • Հաշվ․ներկ․էլ․համ.
    • Էլ․ կառավարում
    • Ֆին․ Նախ․
    • ՀՀ ԴԻ
    • ԷԿԵՆԳ
    • Աճուրդ
    • Մտ․ Սեփ․ Գործ․
    • Դատ․ Տեղ․ Համ․
    • Էլ․ Հարց․ Միաս․ Համ․
    • Իրավ․ Ակտ․Նախ․Հրապ․
    • ՀՀ Կադ․ Կոմ․
    • Պետ․ վճար․ էլ․ համակարգ
  • ԱշխատանքՓնտրում ենք
  • ՀայտերԴիմեք մեզ
    • Հետադարձ կամԳրեք մեք
Բիզնես խորհրդատվություն և հաշվապահություն

Organic Social Media

Owned social media channels are an essential extension of business’ and brands in today’s world. Brand must seek to create their brand image on each platform, and cater to the type of consumer demographics on each respective platform. In contrast with pre-Internet marketing, such as TV ads and newspaper ads, in which the marketer controlled all aspects of the ad, with social media, users are free to post comments right below an online ad or an online post by a company about its product. Companies are increasing using their social media strategy as part of their traditional marketing effort using magazines, newspapers, radio advertisements, television advertisements. Since in the 2010s, media consumers are often using multiple platforms at the same time (e.g., surfing the Internet on a tablet while watching a streaming TV show), marketing content needs to be consistent across all platforms, whether traditional or new media. Heath (2006) wrote about the extent of attention businesses should give to their social media sites. It is about finding a balance between frequently posting but not over posting. There is a lot more attention to be paid towards social media sites because people need updates to gain brand recognition. Therefore, a lot more content is need and this can often be unplanned content.

Planned content begins with the creative/marketing team generating their ideas, once they have completed their ideas they send them off for approval. There is two general ways of doing so. The first is where each sector approves the plan one after another, editor, brand, followed by the legal team (Brito, 2013). Sectors may differ depending on the size and philosophy of the business. The second is where each sector is given 24 hours (or such designated time) to sign off or disapprove. If no action is given within the 24-hour period the original plan is implemented. Planned content is often noticeable to customers and is un-original or lacks excitement but is also a safer option to avoid unnecessary backlash from the public.[89] Both routes for planned content are time-consuming as in the above; the first way to approval takes 72 hours to be approved. Although the second route can be significantly shorter it also holds more risk particularly in the legal department.

Unplanned content is an ‘in the moment’ idea, “a spontaneous, tactical reaction.” (Cramer, 2014, p. 6). The content could be trending and not have the time to take the planned content route. The unplanned content is posted sporadically and is not calendar/date/time arranged (Deshpande, 2014). Issues with unplanned content revolve around legal issues and whether the message being sent out represents the business/brand accordingly. If a company sends out a Tweet or Facebook message too hurriedly, the company may unintentionally use insensitive language or messaging that could alienate some consumers. For example, celebrity chef Paula Deen was criticized after she made a social media post commenting about HIV-AIDS and South Africa; her message was deemed to be offensive by many observers. The main difference between planned and unplanned is the time to approve the content. Unplanned content must still be approved by marketing managers, but in a much more rapid manner e.g. 1–2 hours or less. Sectors may miss errors because of being hurried. When using unplanned content Brito (2013) says, “be prepared to be reactive and respond to issues when they arise.” Brito (2013) writes about having a, “crisis escalation plan”, because, “It will happen”. The plan involves breaking down the issue into topics and classifying the issue into groups. Colour coding the potential risk “identify and flag potential risks” also helps to organise an issue. The problem can then be handled by the correct team and dissolved more effectively rather than any person at hand trying to solve the situation.

Post Views: 370
2022-04-21
Previous Post: Influencer marketing
Next Post: Շուկայի զարգացման մասնագետ

Օգտակար հղումներ

          

ՀԵԼՓՍ հղումներ

Մեր մասին
Ծառայություններ
Honor Վկայական
Հոլովակներ
Հետադարձ կապ

Փաստաթղթեր

Պայմաններ/օֆերտա/
Գաղտնիություն

Դասընթացներ

Դասընթացներ
Իվենթներ
Ինչպես դիմել
Առցանց հայտ
Անվճար դասի հայտ
Դասընթացների ՀՏՀ

Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում իր կայքում հղում կատարված ինտերնետային կայքերի բովանդակության ստույգության և արժանահավատության, այնտեղ տեղադրված գովազդների և տեղեկատվության օգտագործման հնարավոր հետևանքների համար: Տարբեր լեզուներով հրապարակված տեղեկատվության միջև անհամապատասխանության դեպքում` անհրաժեշտ է առաջնորդվել հայերեն տարբերակով:

ԱՄՆ կազմակերպության տվյալներ

Անվանում՝ Helps LLC
Կայքէջ՝ www.helps.llc
eMail` info@helps.llc
Հեռ․՝ +1 (818) 208-2801
Հասցե՝ 1401 21ST ST STE R,
Sacramento, CA, 95811

2018-2025© HELPS CONSULTING LLC | All rights reserved